Veseli me, da ste to prav vi!

Ste si kdaj želeli v živo ogledati dirko Formule 1 v Monaku? Če ste poskusili rezervirati hotel v času dirkaškega vikenda, potem dobro veste, da ta na videz formalnost pogosto spominja na misijo nemogoče. Razen, če sodite med srečneže, ki lahko za nekaj dnevno bivanje brez težav odštejo majhno bogastvo.

Ob tem se vedno spomnim zabavne anekdote, ki jo je rad pripovedoval Walter Wolf. Lastnik istoimenske ekipe Formule 1, ki ji je 22. maja leta 1977 v kneževini zmago priboril Jody Schechter je namreč tistega leta, ko je zapuščal hotel in dobil račun za hotelske storitve receptorju v šali ogorčen dejal: "Ampak jaz te sobe ne nameravam kupiti, samo prespal sem v njej!"

Gospod, ki je s svojo ekipo kot prvi v zgodovini zmagal na prvi dirki, na kateri je z moštvom nastopil, je to izjavil pred približno pol stoletja. Danes je cena sobe, kjer je takrat prespal v času dirke še nekajkrat višja. Če si omenjeno dirko želite ogledati v živo, je zato precej bolje, če si sobo rezervirate v bližnjem Mentonu ali še malce bolj oddaljeni Nici...

Nekoč pa je bilo vse skupaj povsem drugače. Ali ste vedeli, da so monaški hoteli leta 1929, ko je na ozkih ulicah potekala prva dirka gostom ponujali celo popuste? Razlog – hrup dirkalnikov! Da, prav ste prebrali. Kar danes velja za izjemno dragoceno doživetje, je nekoč predstavljalo neprijetno motnjo.

Pokojni monaški knez Rainier je tisiti, ki je skupaj s svojo ženo, hollywoodsko zvezdnico Grace Kelly, Monako vrnil na svetovni zemljevid elitnega turizma. Pri tem mu je zelo pomagala prav dirka Formule 1. Podjetni knez je razumel, da morajo v Monaku nenehno rasti, obenem pa ustvariti nekaj posebnega, če želijo, da se bodo (bogati) obiskovalci vedno znova vračali nazaj. Njegov ključ do uspeha se je skrival v osebnem pristopu ter čutu za spektakel, ki ga ni mogoče doživeti nikjer drugje.

Znana je bila njegova tradicija, v skladu s katero je vsakemu zmagovalcu dirke v knežji loži ob štartno ciljni ravnini stisnil roko in čestital z besedami: »Veseli me, da ste to prav vi!« Morda se vse skupaj sliši malce ceneno, a se je vsak dirkač, ki je slišal te besede počutil resnično posebno.

Danes, ko Monako vodi njegov sin Albert, se je kneževina soočila z nekoč nepredstavljivo grožnjo: novi lastniki Formule 1 so celo razmišljali, da bi tradicionalno dirko odstranili s koledarja. Svet se je namreč korenito spremenil, na trgu pa so se pojavili novi 'igralci' in nove prestižne lokacije.

Ta zgodba nam zelo jasno pokaže, kako pomembno vlogo pri uspehu igra dovršen mozaik. Kako je mogoče navidezno slabost spremeniti v prednost, predvsem pa potem znati poskrbeti, da se ravno zavoljo unikatne ponudbe stranke k vam vedno znova vračajo. Slovita dirka je hkrati izvrsten dokaz, ki kaže, da človek nikoli ne sme zaspati na preteklih lovorikah. Tako kot Rainier moramo tudi mi vsako srečanje s stranko že ob prvem stiku spremeniti v posebno doživetje – v nekaj, kar bo ljudi vedno znova navduševalo.

Če danes še nimate strategije, kako navduševati vaše stranke in si zagotoviti njihovo dolgoročno zvestobo, potem je zdaj pravi trenutek, da jo oblikujete.

Pri tem ni pomembno ali gre za najbolj znano dirko v koledarju formule 1 ali za podjetnika, ki se šele odpravlja na poslovno pot. Za začetek je dovolj le nekaj iskrenih besed, ter pozornost*, ki bo poskrbela, da se bodo stranke k vam vedno znova rade vračale: "Veseli me, da ste to ta zapis prebrali prav vi!"

#Marketing #Formula1 #SmartBusiness #CLV builderPRO

Boštjan Belčič

Povežimo se

*P.S. S pomočjo digitalnih orodij zagotavljanje personaliziranega pristopa nikoli ni bilo lažji kot dandanes, saj boste lahko z njiihovo pomočjo na podlagi zbranih podatkov lahko vsaki stranki posebej v idealnem trenutku ponudili ravno tisto, kar jo najbolj navdušuje.